torsdag 17 november 2011

Tetralysal dag 33

Det går verkligen upp och ner med mina känslor för huden. Jag är ibland säker på att det har blivit bättre, men sen blir jag vääääldigt osäker. Då är det skitbra att gå tillbaka till bilderna från dag 1. Jag gjorde det nyss, och ja det ser annorlunda ut. Jag har betydligt mer ärr/röda märken i ansiktet men jag har inte alls lika läskig akne som för en månad sedan. Hoppas verkligen att det fortsätter så här. Det är lättare att sminka över röda märken än att sminka över ett knöligt fnasigt ansikte. Det kvittar hur mycket man kletar på med foundation för knölarna syns ju ändå.
Jag längtar verkligen till den dag då jag känner mig så säker att jag inte behöver ha foundation på mig när jag ska till jobbet. Smink är tööööligt.

Men som saaaaagt, ett steg i taget, en dag i taget. Idag är en bra dag och det går långsamt framåt!

Ska ta tag i att ringa läkaren också, eftersom vi skulle utvärdera efter att jag ätit Tetralysal en månad.



Inga kommentarer: