fredag 15 juni 2012

Före och efter Tetralysal

Min födelsedag igår blev så fin. Trodde inte att jag kunde bli så uppvaktad som jag blev. Det värmde!

Till något helt annat. Jag tänker göra det nu. Lägga upp en bild från när det var som värst med min akne i höstas och en bild från idag. Jag äter ju inte längre Tetralysal, men det hjälpte verkligen min hy till det bättre. Resultatet kan ni se själva nedan. Bilden visar endast en del av min akne, men det var lika illa på båda sidorna av ansiktet; hakan, kinderna, pannan. Hade riktigt ont just på bilden nedan eftersom några spruckit och blivit skorpiga.

Varning för er som är känsliga!













Jag blir ledsen i hjärtat när jag ser bilden till höger. Jag hade så ont ansiktet och i själen under denna tid.
Hoppas någon som inte vet om de ska ta kontakt med läkare eller inte, ser detta. Mitt råd till dig är: Gör det! Jag fick ett så otroligt bra bemötande av min läkare, och nu idag är jag så tacksam för att jag tog tag i det.

1 kommentar:

Karro sa...

Vilken modig vän jag har - du gör mig stolt!