torsdag 8 mars 2012

20 veckor med Tetralysal

En update om hudläget skulle väl kunna  passa bra. Som sagt så kunde jag fortsätta knapra Tetralysal under resan utan problem. Jag har inte reagerat alls på solen. Testade till och med solarium innan resan och det gick hur bra som helst. Nu rekommenderar jag ju självklart inte detta till andra Tetralysal-knaprare eftersom det säkerligen är väldigt individuellt, men det har fungerat för mig.

Fortfarande så är de jäkla röda märkena det jobbigaste. Har förövrigt bara en finne och det kan jag ju överleva. Jag tänker fortfarande på min hud varje dag (och det kommer jag säkerligen alltid att göra), men jag kan ta det på ett helt annat sätt än förut. Jag känner mig starkare än förut och kan prata om problemen med min omgivning utan att det känns lika jobbigt som i början på hösten.


Bilden ovan är tagen 3 februari, alltså för ca en månad sedan.
Huden har inte förändrats särskilt mycket sedan dess.
Men som ni ser: Ingen akne. Endast märken.

Inga kommentarer: