måndag 30 januari 2012

today's gonna be a good day

Bra helg! Var på mitt livs första parmiddag, tränade grymt, hade en "good-hair-weekend", hittade en säng till lägenheten och blev bjuden på bio.

BTW så är det lite deprimerande att leva bland massa flyttkartonger. Särskilt jobbigt när man kommer på att något som behövs ligger nedpackat i en kartong. En av 15 kartonger... Vilken kan det va? En annan jobbig grej är att kartongerna tar plats och jag är klumpig, vilket resulterar i att jag går in i dem hela tiden. Japp....
Men nu är det snart flyttdags :-D


Vad tycker ni om min nya header? Kände att den matchade nutida Emma lite bättre. Kommer nog ha mer tid framöver att pilla med sånt så det kanske dyker upp mer nytt på bloggen.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag gilla den förra headern. tycker det var en grym fotograf i alla fall. var aldrig i denna lgh, men hoppas på att få besöka dig snart i nästa. saknar dig.