onsdag 4 januari 2012

Tetralysal dag 81

30 dagar sedan  förra Tetralysaluppdaten så det är väl dags igen. Närmar mig 3 månader nu ju.

Har egentligen inte så mycket nytt att säga. Det dyker ju fortfarande upp en o annan liten knöl. Nu är det aldrig på hakan utan på kinderna. Inte mycket men ändå tråkigt. Ibland känns det som att det är smink som gör att jag får finnar... men det kan gå lång tid utan att jag sminkar mig och jag får finnar ändå. Så jag kan endast skylla på hormonerna och talgproduktionen (som är det som orsakar akne). Men en positiv sak som jag inte skrivit om är att jag inte har några finnar på ryggen. Hade inte särskilt många innan heller men det poppade upp ibland. Nu har jag inget förutom enstaka små ärr som jag kan leva med :-). Kanske har Tetralysal något med det att göra...? 

Ska snart boka in en telefontid med min läkare igen för att diskutera om jag ska gå ner i dos igen (150 mg x 2 istället för 300 mg x 2) samt prata lite extra om mitt kommande uppehåll inför Kalifornien-resan i februari.

Det var allt för nu!




Inga kommentarer: