tisdag 3 januari 2012

Hur pluggar jag?

Svårt att medge till en början men jag är en sån som är lite trögstartad när jag ska plugga. Jag är oftast bra på förberedelserna, som till den uppgift jag har just nu. Jag lånade hem rätt bok för över en månad sedan. Långt innan det var dags för uppgiften. Sen låg boken och dammade ett bra tag innan jag började titta på innehållet. 
Det brukar vara så. Ibland önskar jag att jag var en sån som satte igång direkt och kanske var klar långt innan deadline stället för att slita håret de sista timmarna. Men alla är ju inte såna! Varför skulle det ena sättet vara bättre än det andra? Jag får ju jobbet gjort :-)

Nu är det dags att börja läsa i den här på allvar.

2 kommentarer:

Karro sa...

Jag är liiikadan! ;D

ecjo sa...

Haha! Sega är vad vi är då Karro ;-)!