tisdag 22 november 2011

Tetralysal dag 38

Nu under helgen dök det upp nya knölar, på kinderna. Otrevligt. Ömmande. Har faktiskt varit svårt att sova eftersom det ömmat så mycket. Idag känns det bättre. De är på väg ner igen. Men det var riktigt deppigt att det poppade upp nytt när man äntligen tyckte sig se en skillnad.
Som sagt så går det verkligen upp och ner!

Har bokat in en telefontid med läkaren så vi kan utvärdera, men jag börjar bli lite osäker på om det hjälper eller ej. Får väl ta upp det med läkaren.

Skönt att huden känns okej idag iaf! Jag har faktiskt varit utan foundation i  två dagar :-). Använde endast en uttorkande concealer för att täcka vissa finnar. Att jag klarade två dagar utan foundation berodde nog mer på min inställning än på medicinen. Framsteg för mig!



Inga kommentarer: